2015. július 30., csütörtök

Harmadik rész.


Sziasztok !
Köszönöm szépen ,hogy vettétek a fáradságot és írtatok nekem egy kommentett !
Igen KatyClark,Névtelen,Olivia Figus rólatok van szó!:)
Ugyancsak köszönöm a 8 Gyorsan kövit! pipát.Annak az egy Elég volt ennyi is ! pipásnak pedig üzenem ,hogyha nem tetszik a blog jobb felső sarok piros x!:*
A részről annyit ,hogy nem valami eseménydús.
Remélem tetszeni fog ez a rész ! Jó olvasást !
Kommenteljetek kérlek ! 
**************************************************
Amit hallgattam:

 Louis Tomlinson
Péntek este van.Pontosan annak napnak az estéjén vagyunk amikor újra találkozok a középiskolás szerelmemmel.Nem tudom,hogy emlékszik-e rám nagyon reménykedem ,hogy nem.Anno nagyon bunkó volt nem hinném ,hogy változott volna ez a stílusa.Még vissza gondolni is fájdalmas soha nem élném túl még egyszer.Nem is értem ,hogy sikerült.
Lou bébi!-lépett ki a 8-s szobából Josh .A "központban" összesen 32 szoba van.Minden szoba másra van kialakítva persze az összes szexuális témában.
Mit csináltál ?-kérdeztem felvont szemöldökkel .Női parfüm szaga volt .Josh lehet ,hogy meleg de ennyire nem nőies sőt semennyire.  
Tudod ,hogy a 8-ban van a fürdő.Most ott fürödtem és csak női tusfurdő volt.-forgatott szemet.  
Hogy-hogy ott mosakodtál ?-néztem rá miután kezébe nyomtam a dezodorom .
Mert ha haza mentem volna nem értem volna vissza a műsorra.-szagolt bele a levegőbe.-Kösz mindjárt jobb.
Te várod ?-tettem be táskámat az öltözőmbe . 
Mióta mondtad ,hogy mi volt várom azért ,hogy lássam milyen a pasi viszont megöm a rád néz.-kacsintott rám. 
Hülye vagy.-borultam nyakába nevetve.Joshuát többek között ezért is szeretem mindig ott van ha kell.
Gyerekek mindenki itt van ?-jelent meg hirtelen Matt  a szokásos kis dobogóján jobb oldalán Faye-l.
Körbe néztek és mikor mindenki nevét felolvasták tudván ,hogy itt vagyunk egy csata kiáltás után elindultunk.
Útközben Faye mellé osontam Josh-al az oldalamon .
Faye! Gyönyörű vagy ma.- nyomtam puszit rákvörös arcára.Tényleg nagyon szép volt vörös koktél szoknyája kiemelte csodás alakját és mellé egy neon sárga színű magassarkút választott .Tudom furcsa de nagyon összement a két dolog.
Köszönöm!-hebegte zavartan miután Josh  is megdicsérte.Ekkor viszont elkaptam Matt tekintetét gyilkos szemekkel nézett ránk.Lehet mégsem olyan egyoldalú Faye szerelme ?
Miután leadta mindenki a szmoking felsőjét és megvolt a whiskyje is elkezdtük keresni a székeinket mert ki volt rá írva a nevünk.Meglepő módon az enyém az első sorban volt Joshua és Matt között.Beszélgetni kezdtünk mire leoltodtak a lámpák .
Jó estét uraim !-hirtelen jelent meg Zayn a színpadon .-O bocsánat és hölgyem !-kacsintott Fayera.
Egész végig őt néztem néha felröhögve de egyszer sem nézett rám .Ám mintha hallotta volna gondolataimat egyszer csak rám kapta tekintetét és láttam gesztenye barna szemeiben a felismerést.Nagyot nyeltem de mielőtt bárki más észre vette volna el nézett.
Mikor vége lett ki jött hozzánk láttam ahogy a pultnál jól elbeszélget a ttöbbiekkel köztük Josh-al is. 
Az italbár felé vettem az irányt majd egy ügyes ugrással már a bárszéken találtam magam kezemben egy pohár ginnel. 
Nocsak kit látnak szemeim ? Csaknem Louis Tomlinson ?-hallottam meg rekedtes kissé magas hangját .
Majd lassan arcomon egy vicsorral felé fordultam.... 














  




6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett, kár, hogy ilyen rövid! Siess a következővel, ölelés: Zsu

    VálaszTörlés
  2. Igaz hogy rövid de Nekem így is tetszik! Hamar hozd a kövit!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az lényeg ,hogy tetszik .:3 Köszönöm a kommentett.

      Törlés
  3. Valami fantasztikusan irsz. Nagyon nagyon tetszik a torteneted meg minden. Szerintem wattpadon is hatalmas sikered lenne. Igy tovabb. Siess a kovetkezovel.
    BoAngellXx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh nagyon szépen köszönöm !Mindenképp átgondolom ezt a Wattpados ötletet.:)

      Törlés